wtorek, 19 lipca 2011

Odnośniki sponsorowane

Linki sponsorowane ostatnio bardzo popularną formą reklamy w Internecie. Decyduje się na nie wiele osób potrzebujących rozpowszechnić swoje usługi. Jaka jest reguła działania takich linków? Gdy użytkownik wprowadza daną frazę w wyszukiwarce, pierwsze kilka wyników (często jeden, maksymalnie trzy) to wykupione reklamy o tematyce podobnej do sprawdzanego słowa. Osoba zamieszczająca reklamę płaci najczęściej określoną stawkę od wszelkiego kliknięcia, rzadziej aplikuje się opłaty niezmienne za określony czas wyświetlania ogłoszenia. Największym dostarczycielem i propagatorem linków sponsorowanych jest gigant z Mountain View- Google. 


Dlaczego odsyłacze sponsorowane cieszą się tak kolosalną sławą wśród jednostek pragnących się reklamować? Naistotniejszym czynnikiem jest chyba to, że takie anonse automatycznie trafiają do ludzi zainteresowanych tematyką, a to dzięki połączeniu reklamy z wpisywaną frazą. Innym plusem odsyłaczy sponsorowanych jest prędkość ich przyrządzania. Wystarczy wymyślić chwytliwy nagłówek, krótki opis witryny, a potem podać do niej linka.

Dzięki wdrożeniu płatności za wszelkie kliknięcie prosto jest kontrolować wydatek kampanii reklamowej i w razie konieczności można prędko się wycofać. Taki rodzaj reklamowania się jest bardzo elastyczny, ponieważ można bez kłopotu administrować budżetem kampanii, dołączyć zastępcze teksty reklamowe czy dodatkowe słowa główne. Co więcej, osobowość umieszczająca reklamę ma od razu dostęp do statystyk, co upraszcza analizę jej wydajności.

Dzięki potężnej wielkości zalet odsyłaczy sponsorowanych coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na taką odmianę reklamy w Internecie.

1 komentarz:

  1. W pozycjonowaniu najważniejsze jest katalogowanie. Pytanie: czy katalogować ręcznie? NIE! Od tego są automaty! Najlepsze rozwiązanie znajdziesz na seoadder.info Bot zrobi wszystko za Ciebie!

    OdpowiedzUsuń